• (0) תגובות

אז מה אוכלים הפעם, בשרי או חלבי?
בטח שאלתם את עצמכם או את משפחתכם את שאלה זו לא פעם וגם לא פעמיים. מגיע הרגע בו אתם מארחים או סתם מכינים ארוחה משפחתית מסיבה זו או אחרת ואתם מתלבטים איזה ארוחה עדיף להכין.
עד לפני מספר שנים כל ארוחה משפחתית, בוודאי ארוחת חג, פרט לשבועות, היתה ארוחה בשרית. אך כיום, בעיקר לאור ריבוי סוגי הגבינות והאפשרויות, המתכונים הרבים ותכניות הבישול, הארוחה החלבית היא אופציה לא מבוטלת אשר ניתן להכין בה מגוון רב של מנות שונות ומגוונות, עם סוגי גבינות שונים, מאפים וקינוחים ללא סוף.
עולם הגבינות התגלה לנו כעולם מורכב ביותר, לא פחות מהבשר, עם מגוון רב של טעמים – יש גבינות חריפות, גבינות חמוצות, גבינות שמנות, כחושות, מלוחות ורשימת הגבינות עוד ארוכה.
יתרון נוסף בארוחה חלבית הוא ה”מגשי אירוח“.
מגשי האירוח הם צורת הגשה שהתפתחה בשנים האחרונות ונותנת פתרון מצויין לארוחה שמצד אחד היא עשירה מאד ונותנת פתרון קולינארי לכל הסועדים, ויחד עם זאת היא מאד פשוטה הן מבחינת ההכנה, או הרכישה והן מבחינת אסטתיקה, ולא פחות חשוב, הרבה פחות מלכלכת.
כיום, כאשר ניתן לרכוש מגשי אירוח של גבינות במחירים נוחים, ניתן לחסוך את כל הטרחה בהכנת הארוחה ואת כל הלכלוך אשר נוצר במהלך הארוחה ולאחריה.
בנוסף, ישנם, כפי שהזכרנו לעיל, מתכוני גבינות רבים אשר ניתן למצוא ברחבי האינטרנט לכל סוגי הגבינות שרק תעלו על דעתכם.

ארוחה חלבית נחשבת היום ליוקרתי לא פחות מהארוחה הבשרית ומציגה את מגישי הארוחה כמביני עניין, במיוחד עם מגישים את הארוחה גם עם יין מתאים….
אם אתם מכינים ארוחה חלבית, נשמח אם תגיעו אלינו, גבינות המשק, ונתאים גם לכם את הגבינות ומגשי האירוח המתאימים ביותר לארוחה שלכם.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות