טיפים לבחירה של מגשי אירוח לאירוע מושלם

  • (0) תגובות

בשביל להצליח בעולם העסקים כל בעל עסק חייב לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד. אחד התחומים שבהם יוקרתו של עסק נמדדת הוא האירועים שיש תחת חסותו. כאשר עסק מסוים מארגן לעובדים שלו או ללקוחות פוטנציאליים אירועים ברמה גבוהה מאוד, אז הרושם שאותו העסק יוצר הוא חיובי ורענן. הרושם החיובי, כמו המוניטין שלכם, מוביל לשיתופי פעולה עתידיים ובסופו של דבר לצמיחתו של העסק.

אז איך אנחנו יכולים להבטיח את איכות האירוע שאנחנו מארגנים? חלק חשוב מכל אירוע – מחתונה ועד אירוע עסקי – הוא הקייטרינג. עלינו לבחור את הקייטרינג המתאים ביותר לאורחים שלנו, ולשאול האם מדובר בקייטרינג חלבי או בשרי, גבינות או מאכלי בשר. עלינו לבחור גם את צורת ההגשה – מלצרים, מזנון חופשי, או אולי מגשי אירוח? לכל החלטה תהיה השפעה מכרעת על אופי האירוע והרושם שיוותר על האורחים.

מגשי אירוח ויתרונותיהם
מגשי אירוח הם למעשה מגשים עליהם יש מכל טוב. ניתן לעשות שימוש יעיל במגשים אלו באירועים או בישיבות חשובות. כך למשל, כאשר אנחנו מארגנים ישיבת עבודה חשובה עם לקוחות גדולים וחברי ההנהלה של החברה, אפשר לשים במרכז השולחן מגשים עם קייטרינג חלבי של גבינות, ירקות ומאפים.

צורת אירוח מסוג זה יכולה להתאים מאוד גם לערבי הורים בגנים ובבתי ספר, וגם לישיבות צוות בבתי חולים. אם אנחנו מארגנים אירוע משפחתי קטן למשפחה בסלון הבית, מגשים מלאים בכל טוב יוכלו לשמש אותנו ליצירת אווירה מושלמת באירוע.

למה כדאי להשקיע במגשי אירוח?
למה כדאי להשקיע מחשבה בתכנון הקייטרינג שיהיה באירוע, ולא פחות מכך בצורת ההגשה שלו? רוב האנשים אוכלים לא רק עם הפה, אלא קודם כל עם העיניים. אם אתם רוצים לעשות לאורחים באירוע תיאבון, כדאי להגיש את המאכלים בצורה שמייצרת חשק ותאווה.

אוכל שאשר מסודר בצורה אסתטית לעין, מעוצב על כלפי המגשים כך שימשוך תשומת לב, ועושה לאנשים חשק לקחת ממנו לצלחת – הוא הצלחה. מגשי אוכל עם גבינות או עם מתאבנים קלים הם דרך טובה לעורר את התיאבון של האורחים באירוע שלנו. ככל שהמאכלים על המגשים יהיו צבעוניים יותר ועשירים יותר מבחינת המרקם וצורת ההגשה שלהם – כך האורחים באירוע ייהנו יותר לאכול אותם.

השקעה בעיצוב כל הפרטים באירוע חשובה במיוחד, כי בסופו של דבר אלו הם הפרטים הקטנים שהופכים אירוע טוב לאירוע מעולה ובלתי נשכח לכל הנוכחים בו.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות